Grupy dokumentów

Nowa grupa dokumentów

Dodawanie nowej grupy dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document groups "
W menadżerze grup dokumentów wybierz przycisk "new"
Wypełnij okno dialogowe zarządzania grupą dokumentów. Pola: nazwa grupy, prefiks grupy muszą być wypełnione
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "new"

Edycja grupy dokumentów

Edycja istniejącej grupy dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document groups"
Wybierz grupę dokumentów, którą chcesz edytować
W menadżerze grup dokumentów wybierz przycisk "edit"
Wypełnij okno dialogowe zarządzania grupą dokumentów. Pola: nazwa grupy, prefiks grupy muszą być wypełnione
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "edit"

Usuwanie grupy dokumentów

Usuwanie istniejącej grupy dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document groups"
Wybierz grupę dokumentów, którą chcesz usunąć
W menadżerze grup dokumentów wybierz przycisk "delete"
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "delete"
Powrót do tematów pomocy