Lokalizacje dokumentów

Nowa lokalizacja dokumentów

Dodawanie nowej lokalizacji dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document locations"
W menadżerze lokalizacji dokumentów wybierz przycisk "new"
Wypełnij okno dialogowe Zarządzaj lokalizacją dokumentów. Nazwa lokalizacji pola musi być wypełniona
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "new"

Edycja lokalizacji dokumentów

Edycja istniejącej lokalizacji dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document locations"
Wybierz lokalizację dokumentu, który chcesz edytować
W menadżerze lokalizacji dokumentów wybierz przycisk "edit"
Wypełnij okno dialogowe zarządzania lokalizacją dokumentów. Pola: nazwa lokalizacji musi być wypełnione
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "edit"

Usuwanie lokalizacji dokumentów

Usuwanie istniejącej lokalizacji dokumentów
W menu głównym wybierz "general", a następnie "common managers" i otwórz menadżera "document locations"
Wybierz lokalizację dokumentu, który chcesz usunąć
W menadżerze lokalizacji dokumentów wybierz przycisk "delete"
Wybierz przycisk "ok"
Informacja                                                                                                                                                        
Dostępne jest także menu kontekstowe. Użyj prawego przycisku i wybierz "delete"
Powrót do tematów pomocy