Prace okresowe - wyłączenia z raportowania

Termin wykonania pracy jest obliczany zgodnie z rodzajem i wartością okresu. Terminu wykonania pracy nie można zmienić podczas edycji. Czasami konieczne jest wykluczenie niektórych dni tygodnia jako terminu z raportowania.
Na przykład: dni weekendowe (sobota, niedziela), dzień tygodnia zmiany załogi itp.

Aby zdefiniować dni tygodnia, które zostaną wykluczone z obliczeń terminów wykonania pracy, należy użyć okna dialogowego "
job reporting exclusions".

W oknie dialogowym edycji pracy "
job" wybierz przycisk "reporting exclusions".

Zaznacz pole wyboru: "
Exclude week days form reporting - due date will be calculated and selected days will be omitted".
Wybierz dni tygodnia które będą pominięte przy obliczaniu terminu (od poniedziałku do niedzieli).
Informacja                                                                                                                                                              
Po wybraniu dni tygodnia do wyłączenia z raportowania zostanie obliczony nowy termin. Termin zostanie ustalony jako następny dozwolony tydzień po dniu (dniach) wyłączonych z raportowania.
Patrz także:
Prace okresowe - ogólne informacje dotyczące prac okresowych
Prace okresowe - operacje edycji - operacje Nowe, Edycja, Usuń na bazie prac
Prace okresowe - zmiana okresu wykonania pracy - informacje ogólne
Przypomnienia - ogólne informacje dotyczące przypomnień
Informacja                                                                                                                                                              
Nie można wybrać wszystkich dni tygodnia jako wykluczonych. Na liście musi być dozwolony przynajmniej jeden dzień tygodnia na raportowanie.
Powrót do tematów pomocy