Prace okresowe - wyłączenia z raportowania
Termin wykonania pracy jest obliczany zgodnie z rodzajem i wartością okresu. Terminu wykonania pracy nie można zmienić podczas edycji. Czasami konieczne jest wykluczenie niektórych dni tygodnia jako terminu z raportowania.
Na przykład: dni weekendowe (sobota, niedziela), dzień tygodnia zmiany załogi itp.
Aby zdefiniować dni tygodnia, które zostaną wykluczone z obliczeń terminów wykonania pracy, należy użyć okna dialogowego "job reporting exclusions".
W oknie dialogowym edycji pracy "job" wybierz przycisk "reporting exclusions".
Zaznacz pole wyboru: "Exclude week days form reporting - due date will be calculated and selected days will be omitted".
Wybierz dni tygodnia które będą pominięte przy obliczaniu terminu (od poniedziałku do niedzieli).
|
Informacja |
Po wybraniu dni tygodnia do wyłączenia z raportowania zostanie obliczony nowy termin. Termin zostanie ustalony jako następny dozwolony tydzień po dniu (dniach) wyłączonych z raportowania. |
Patrz także:
Prace okresowe - ogólne informacje dotyczące prac okresowych
Prace okresowe - operacje edycji - operacje Nowe, Edycja, Usuń na bazie prac
Prace okresowe - zmiana okresu wykonania pracy - informacje ogólne
Przypomnienia - ogólne informacje dotyczące przypomnień
|
Informacja |
Nie można wybrać wszystkich dni tygodnia jako wykluczonych. Na liście musi być dozwolony przynajmniej jeden dzień tygodnia na raportowanie. |