1. Raport pracy bez nieprawidłowości:
w oknie raportu pracy wpisać wartość (jeśli dotyczy) oraz wynik testu/działania "Passed". W opisie pracy umieścić
informację, że wykonano zgodnie z opisem pracy (przykład - rys.1).
2. Raport pracy z nieprawidłowością:
a) Raport 1 - w oknie raportu pracy wpisać wartość (jeśli dotyczy) oraz wynik testu/działania "Not passed". W opisie pracy
umieścić informację o rodzaju nieprawidłowości działania/testu i podjętych działaniach (przykład - rys. 2).
b) Raport 2 - po dokonaniu naprawy/usunięciu przyczyny ponownie zaraportować pracę. W oknie raportu pracy wpisać
wartość (jeśli dotyczy) oraz wynik testu/działania "Passed". W opisie pracy umieścić informację, że wykonano zgodnie z
opisem pracy (przykład - rys.1).
3. Raport pracy urządzenia wyłączonego z eksploatacji: w oknie raportu pracy wpisać wynik testu/działania "Not
tested". W opisie raportu powinna być informacja, że urządzenie jest wyłączone z eksploatacji.